Garmin Nederland B.V.

Bramenberg 9 3
3755BT Eemnes
Geef beoordeling
11 Aantal beoordelingen:
Gemiddelde beoordelingen
6,6 Totaal
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
10

Goed geholpen bij een omruiling! Fijn te woord gestaan door persoon aan de lijn!
+0
Geplaatst op: 19-09-2023 15:50
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
2,7

Telefonische helpdesk haast niet te bereiken, na 2 uur in de wacht eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Kennis bij Support van hun eigen producten compleet brandhout. Support medewerkers communiceren niet met elkaar, daardoor een zeer ernstige storing na 2,5 maand nog steeds onopgelost. De enige support medewerker die er wel iets van begreep is helaas vervangen door een incompetente eigenwijze nitwit. Zelfs via Klachtenkompas lossen ze het niet op.
Hardware al drie keer binnen 2 jaar defect. Konden ze alleen maar 'oplossen' door steeds weer een nieuw apparaat op te sturen maar daar heb je uiteindelijk natuurlijk niets aan. Je wil gewoon dat het apparaat doet waar je het voor gekocht hebt .
+0
Geplaatst op: 21-09-2020 20:52
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
10

Goed
+0
Geplaatst op: 18-09-2020 13:41
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
10

Als je accuraatheid en innovatie hoog hebt staan is dit het merk om mee te werken. Ik kan het iedereen aanraden. Een 10 wat mij betreft.
-1
Geplaatst op: 28-05-2020 14:54
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
5,3

Zeer trage service
+1
Geplaatst op: 23-04-2020 12:06
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
8,7

Kreeg na betaling geen update op mijn Garmin navigatie. Na telefonisch contact (5 min gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg) uitstekend geholpen.
+0
Geplaatst op: 24-12-2019 12:33
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
10

Werd super geholpen!
+0
Geplaatst op: 06-12-2019 10:47
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
8

Van mijn nieuwe Garmin raakte ik mijn voedings/ oplaadkabel van 30 cm kwijt , dit werd keurig opgelost, en een nieuw kabeltje werd mij gratis toegezonden door John van der Zon perfect geregeld.
-1
Geplaatst op: 25-09-2018 17:35
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
2

Ondanks 4x e-mails sturen; 1 maand wachten, zelf maar gaan bellen en dan hang je vervolgens 1 uur in de wacht. Zeer slecht van dit bedrijf. Het enige wat goed aanslaat is het ontmoedigingsbeleid met deze manier van werken!! Na deze ervaringen koop ik nooit meer producten van Garmin en zal het niemand meer aanbevelen.
-1
Geplaatst op: 28-06-2018 12:04
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
3,3

Uren gezocht naar een telefoonnummer of e-mail adres. Die zijn niet te vinden.
Informatie gezocht om met Base Camp te kunnen werken. Alleen Amerikaanse uitleg en in een tempo dat niet te volgen is. Hierdoor erg teleurgesteld.
-3
Geplaatst op: 19-04-2018 11:36
Powered by Telefoonboek

Bedrijfseigenaar? Bewerk gratis deze website

Gratis bewerken