Bril 29 B.V.

Hoogstraat 65
6701BP Wageningen
Geef beoordeling
4 Aantal beoordelingen:
Gemiddelde beoordelingen
9,2 Totaal
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
9,3

Goede servics
+0
Geplaatst op: 10-07-2021 16:31
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
8

Werken nauwkeurig
+0
Geplaatst op: 11-01-2019 16:42
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
10

Allereerst wil ik iedereen die dit leest laten weten dat ik zeer tevreden ben over BRIL 29! Een zeer goede oog opmeting, werken zeer nauwkeurig, precies en nemen echt de tijd voor je!

Zeer veel keus in monturen en nemen ook daar alle tijd voor je om samen een montuur te kiezen dat goed bij je gezicht past. Ik mocht zelfs 4 monturen meenemen om in het weekend thuis op mijn gemak te bekijken welke ik uiteindelijk zou kiezen.

Ik heb onlangs een nieuwe bril gekocht, waar ik ook weer zeer tevreden mee ben ( Tom Ford) en wilde voor mijn oude bril een nieuw montuur zodat ik een reserve bril had. Dat was geen probleem omdat het een Ray-Ban was. Kunnen altijd besteld worden.

Toen ik de bril kon komen ophalen bleek dat het geen glanzend Ray-Ban montuur was maar een mat Ray-Ban montuur, bleek achteraf geen glanzend te zijn in die kleur, dus daar kon BRIL 29 niks aan doen, maargoed toen was ik dus voor niks uit Arnhem gekomen en dat vond BRIL 29 erg vervelend. Ik kreeg een heerlijke doos bonbons voor de moeite. Een week later was het goede montuur binnen en wat was er mis.

Het montuur was 2 mm groter. Bleek dat type Ray-Ban montuur de afgelopen jaren heel ietsjes groter te zijn geworden, dus de glazen waren te klein. BRIL 29 vond dit zo vervelend voor mij dat ze mij hele nieuwe glazen kado hebben gegeven in mijn reserve bril met de nieuwe sterkte.

Nou als dit geen goede service is!
Ik ben al jaren erg tevreden over BRIL 29 maar wilde dit verhaal toch even delen met iedereen die dit leest!
+25
Geplaatst op: 31-01-2018 23:53
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
9,3

Na vijf jaar was ik aan een nieuwe glazen in mijn montuur (Lindberg) toe. Bij het opmeten van mijn ogen kwamen twee oogproblemen, vastgesteld door de optometrist, naar voren. Via de huisarts werd ik vervolgens doorgestuurd naar de oogarts, die deze twee problemen bevestigde.
Na deze oogmetingen en bezoek aan de oogarts liet ik twee nieuwe bifocale glazen in mijn oude montuur zetten. Even wennen, het ging best wel goed, totdat er plotseling na congeveer 3 maanden een glas uit mijn bril viel; het montuur was kapot. Kort hierop viel het tweede glas uit mijn bril; de definitieve genadeklap voor het montuur. Na overleg met Bril 29 boden zij aan om de glazen en de armen van de bril in eenzelfde Lindberg montuur te plaatsen. Hierbij zou een deel van de kosten van het montuur voor rekening van mij en een deel voor Bril 29 zou komen; een zeer schappelijk aanbod. Helaas, door omstandigheden kon Lindberg dit montuur niet meer leveren; dus dit werd een een nieuwe Lindberg bril. Bril 29 bood mij het nieuwe montuur aan voor hetzelfde schappelijke bedrag dat ik moest betalen voor voor mijn oude bril, voor de nieuwe glazen hoefde ik slechts de meerkosten te betalemn. Al met al resulteerde dit in een zeer tevreden klant.
Voor zowel het de oogmetingen en dse afhandeling van de bovenbeschreven problemen verdient het team van Bril 29 de ?Triple AAA status?; de hoogst mogelijke beoordeling!
Cees van Dijk
+15
Geplaatst op: 20-11-2017 13:52
Powered by Telefoonboek

Bedrijfseigenaar? Bewerk gratis deze website

Gratis bewerken