ik wil gewoon wat informatie, ik moet 15 minuten wachten voor iets dat jullie mij zo kunnen vertellen!
Wim Van de Steeg
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
6,7
Ondanks alle negatieve berichten, toch een positieve ervaring. Kleine 10 minuten gewacht, maar ik kreeg direct de goede persoon aan de lijn. Ik werd verder bijzonder netjes en accuraat geholpen en doorverbonden naar de juiste afdeling, het viel me eerlijk gezegd 100% mee!
bernd bonnier
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
2
Via keuzemenu zou ik een vraag kunnen voorleggen. Na 40 minuten in de wacht staan heb ik de verbinding verbroken. Dit is geen incident maar een structureel probleem! En maar bezuinigen, maar service ho maar. Ergerlijk.
Gilles Izeboud
1 review
Algemene indruk:
Service:
Prijs/Kwaliteit:
2
De belastingdienst Rivierenland is niet telefonisch bereikbaar voor vragen over aanslagen en de zorgverzekeringswet, ondanks dat zij het enige kantoor zijn dat dit regelt. De algemene belastingtelefoon verwijst je eerst naar iemand die er iets van zou weten, wat dan niet zo blijkt te zijn. Vervolgens moet je bellen naar Arnhem, maar Arnhem vermeldt geen telefoonnummer.
Een typische vorm van klantonvriendelijkheid; iemand in cirkels laten ronddraaien. Een onvriendelijkheid die zo kenmerkend blijkt voor de Belastingdienst.