Keijser & Co B.V.

St.Elisabethstraat 35
5361HJ Grave
Geef beoordeling
5 Aantal beoordelingen:
Gemiddelde beoordelingen
3,9 Totaal
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
2

vervolg slechte service/kwaliteit maatwerk
meubels.
In december 2023, kregen wij, 10 !!!! tafels later, eindelijk de door ons bestelde maatwerktafel binnen die goed was. 2 jaar en 4 maanden na onze aankoop hadden we eindelijk de juiste tafel.
In die 2 jaar en 4 maanden hebben wij 10 tafels geleverd gekregen die allemaal niet aan de door ons gevraagde specificatie voldeden. rond, ovaal, te kort, afgeronde hoeken, beschadigd, vlekken maar nooit 2.40 onder verstek gezaagd met rechte hoeken wat we besteld hadden. Je vraagt je echt af hoe het kan: 10x een verkeerde tafel leveren. Het is te triest voor woorden. Maar eindelijk klaar, dachten we…….

Echter na 2 maanden begon de tafel te werken en scheurden de houten elementen van het tafelblad. Na heel veel bellen en klagen is het uiteindelijk gelukt om de koop 100 procent terug te draaien. Nooit meer iets van keijzer en co. Het ergste: Een excuus hebben we nooit gehad. Lieve mensen nooit echt nooit iets kopen daar.
+0
Geplaatst op: 15-03-2024 18:27
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
2

wij hebben in 2022 (!) een eetkamertafel en salontafel bij keijzer en co besteld. De eetkamertafel wilden wij graag maatwerk: rechthoekig ipv ovaal en onder verstek. Dit was allemaal geen punt, want maatwerk was hun specialisatie. vanaf dat moment is het 1 doffe ellende geworden. We zijn eind October 2023 en zijn in afwachting van onze 9e (!) tafel. We hebben in de tussentijd elke variant aan de deur gehad:
1.verkeerde maat
2. Ovaal
3. vol met vlekken/slecht spuitwerk
4 andere lakafwerking/verkeerde kleur
5 niet onder verstek gezaagd
6 met afgeronde hoeken ipv rechthoekig
7 met afgeronde hoeken ipv rechthoekig
tafel 8 heeft ons nooit bereikt want ze zagen in de fabriek dat dit niet goed was.
we zijn nu in afwachting van tafel nr 9 !!!!!
De dealer (plaisir) doet een geweldige inspanning om dit recht te zetten en zit er continue bovenop maar wordt ook wanhopig. De keren dat wij zelf contact met keijzer en co hebben gehad viel ons op dat ze afspraken niet nakomen, levertijden niet aanhouden of gewoon helemaal geen antwoord geven. De arrogantie druipt er vanaf. Ondanks dat ze beweren dat ze alles maatwerk kunnen, toont dit heel duidelijk aan dat ze incompetent zijn. we zijn bijna 2 jaar verder en we hebben nog steeds niet de juiste tafel. Ik heb lang gewacht met het plaatsen van een negatieve review. Maar nadat ze afgelopen week de leverafspraak wederom niet nakwamen is de maat wel vol. Ik raad iedereen af om hier ondanks de mooie verhalen en prachtige showrooms nooit maatwerk te bestellen. Ze kunnen het eenvoudig weg niet.
+0
Geplaatst op: 22-10-2023 12:17
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
2

Na 3 maal niet op de wederzijds geplande datum, werd de boekenkast eindelijk geleverd. Het bleek dat de boekenkast niet paste. De fabriek had de opgegeven maten niet uitgevoerd. De dealer geeft diverse malen, samen met mij, contact proberen te zoeken met keijser en co voor om de ontstane situatie op te lossen. Wat Keijzer in 1 e instantie naar behoren deed was 800,00 korting geven omdat levertijden niet waren nagekomen.
Keijser wil op geen enkel meedenken om tot een oplossing te komen over de situatie die is ontstaan over de niet passende kast. De dealer en ik hebben ten einde raad voor gekozen om keijser juridisch te vervolgen. Dit bedrijf heeft de arrogantie en totale onprofessionele aanpak van bijvoorbeeld een belastingdienst m b t de toeslagen affaire, de NAM met de afhandeling van de Groningse slachtoffers van de aardbevingen schade, de boeren t o v de overheid ten aanzien van het stikstofbeleid, enz… Keijser en co laten een spoor van vernielingen achter zich (zie reviews) Hierbij roep ik gedupeerden op om zich te verenigen om zich gezamenlijk te organiseren om juridische stappen te ondernemen t o v Keijser en co en deze te proberen te stoppen met het wanbeleid wat dit bedrijf uitoefent. U kunt zich melden bij fokkevanderleest@gmail.com. Via dit mailadres kunt u informatie krijgen over de stappen die ik , hopelijk met u , ga nemen tegen deze schaamteloze prutsers.
Vuilnis man kan deze zak ook mee!!!
+1
Geplaatst op: 12-10-2022 21:07
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
3,3

Zeer slechte service als het meubel een gebrek heeft, zeer lange wachttijden (3 maanden voor een reparatie van een stoel die pas paar maanden oud is) moeizame communicatie en weigeren overige stoelen te vernieuwen ook al is het een productiefout. Verschuilen zich achter het feit dat ze een groothandel zijn, wat een onzin
+0
Geplaatst op: 15-06-2021 15:02
Powered by Telefoonboek
  • Algemeen:
  • Service:
  • Prijs/kwaliteit:
10

Wij zijn super blij met onze Keijser en Co meubelen! Inmiddels zijn wij vaste klanten geworden onder andere doordat de bankstellen van hen fantastisch zitten.
+0
Geplaatst op: 16-09-2020 17:17
Powered by Telefoonboek

Bedrijfseigenaar? Bewerk gratis deze website

Gratis bewerken