Wat een fantastische service. Snel, vriendelijk en behulpzaam en goed vakmanschap. Prima prijs-kwaliteit. Dank je wel!
Erik De vries
1 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
10
Top behandeld en eerlijk. Kom zeker terug
Bernard
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
2
Ik heb nog niet zo lang geleden hier een 2de hands fiets gekocht voor €175 (met slot van €65) waarvan na een paar uur al duidelijk werd dat de achterrem niet of nauwelijks werkte. Terug en netjes te woord gestaan en rem gemaakt, tenminste dat dacht ik.
Na een poosje fietsen weer geen achterrem. Er is wederom naar gekeken en 'gerepareerd' met zelfde gevolg. Geld terug gevraagd en toen werd het zeer vervelend. De baas vertelde dat ze een 'nooit-geld-terug' beleid hanteren. Ik kon een tegoedbon krijgen. Bijna niet te geloven als je al die positieve reacties leest.
Kris Chekat
0 review
Openingstijden:
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
10
Eerlijke winkel met eerlijke prijzen en goede fietsen met garanties.
Anna Munsen
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
Prijs/Kwaliteit:
Algemene indruk:
10
Best shop from amsterdam honest people.
Anna De Vries
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
10
Fijne winkel, snelle service, vriendelijk personeel en de openingstijden zijn top. Vroeg open en mogelijkheid om na je werk de fiets nog op te halen, omdat open is tot 19 uur...
Mamen
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
10
Prijs, kwaliteit Top!
Service Top.
Medewerkers denken met je mee, op een snelle en profesionele werkwijze. Probleem met je fiets?? Dan moet je bij Smartbike zijn.
Paul
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
2
Een band plakken, of beter gezegd vervangen, want een lekke band repareren komt tegenwoordig neer op sowieso een nieuwe binnenband en meestal ook maar direct een nieuwe buitenband erom. Zo'n 'reparatie' kunnen ze nog net aan, maar als het ingewikkeld wordt, remmen bijvoorbeeld, kun je beter naar een vakman gaan. Het personeel is nauwelijks deskundig te noemen. Drie keer terug geweest met niet goedwerkende remmen en ze krijgen het ook niet voor elkaar. Wel toegeven dat ze falen, maar geen geld retour. Waardeloos zaken doen. Baas wordt ook snel boos en zogenaamd verontwaardigd, alsof het jouw schuld is, nee, de klant is hier verre van de koning.
Willem de Jong
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
10
Het ventiel van mijn fiets was gestolen! Ik had natuurlijk de smoor in toen ik dat ontdekte. Smart Bike op de Jan Evertsenstraat was de dichtsbijzijnde fietsenmaker. Daar is meteen een nieuw ventiel gemonteerd, de band werd opgepompt en ik hoefde helemaal niets te betalen. Dat noem ik nog eens service! Een warme douche voor Smart Bike Amsterdam op de Jan Evertsenstraat!
Johan De Rooi
0 review
Algemeen:
Service:
Prijs/kwaliteit:
Prijs/Kwaliteit:
Algemene indruk:
10
Top winkel ! Ik kwam om mijn band te plakken en toen ik mijn fiets kwam halen bleek het gewoon m'n ventiel te wezen die los zat. Ik was erg blij en moest niks afrekenen! Super eerlijk die winkel, daar zijn er maar weinig van.