Wij huurders Herman en Frans Sprakel hebben onenigheden met de buren gehad. Wij werden daarom uitgenodigd om met de consulent wijkbeheer, wijkbeheerder en de wijkagent te overleggen hoe dit op te lossen. In eerste instantie kregen we een positieve indruk van het gesprek. Echter na het gesprek beloofde de consulent wijkbeheer, dat we binnen 2 dagen bericht van haar zouden ontvangen, hoe moeten we verder met elkaar. Nu is het inmiddels al 3 dagen geleden en we hebben nog niets van haar vernomen. Wanneer komt er nu eindelijk eens een brief van haar!
Frank Esmeijer
1 review
Algemene indruk:
Service:
Prijs/Kwaliteit:
10
Top woningbouw. Menselijk, begripvol en meedenkend.
Ben Wolters
1 review
Algemene indruk:
Service:
Prijs/Kwaliteit:
4
Vaak onbereikbaar. Klachten worden slecht behandeld of niet in behandeling genomen.
Nieuwe woningen hebben zelfs veel mankementen, welke simpel door Domijn van tafel geveegd worden.
Grote verhogingen van de toch al hoge huren. Overbodig energieverbruik dat de klant moet betalen.
Website met cookies: niet O.K. Er is geen website, dan maar bellen: 0900 nummer met betaling. Brieven aan de directie en leidinggevenden worden door de telefoniste beantwoord. Nee, je wordt niet vrolijk van Domijn!